Sevgili anneler nasip olursa aralık ayında kızım 5 aylık olacak, kış için patikli tek alt alayım diye düşündüm ama uzun kollu tek üst seçeneği yok pek. Bir de uzun kollu zıbınlar kullanılışlı oluyor mu? Yarım kollu zıbın üstüne uzun kollu giydiririm diye düşünmüştüm ama bilemedim. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız💐