zeynepzeze dün Restaurantımıza bir aile hekimi geldi bayaca sohbet ettik. Bende Almanyada yaşıyorum. Kizim 1 yasina girecek mamasi bitti ne kullanmaliyim dedim. Mamayi hic onermedi keci sütü icebilir artik dedi bende şasirdim. Bende mamalardan konusunca korktum biran felan dedi. Keçi sütüne baslayabilirsiniz bencede