Merhaba anneler
Bebekleri nasil uyutuyorsunuz ben ilk 2 ay kendiliginfen uyumasini bekledim ama 3. Ayda uykuya gecemiyor diye ayagima aldim 5 dk da uyuyordu suan 5 aylik ayakta sallaya sallaya bir hal oldum ama uykuya gecemiyor
Hani uyku egitimi alanlar vs varda yardimci olabilirmi nasil alistirabilirim kendiliginden uyutmaya sattlerini vs nasil ayarliycam yardimci olursaniz cok mutlu olurum