Mnli Papatyaa_ benim öyle çok çok bir ağrım olmamıştı ilk akşamdan tuvalete falan kendim gittim hep kahveden midir bilmem 😊 ama regliyken falan da sıcak kahve içmek bana iyi geliyor 😊
Angel_45 Papatyaa_ Nescafe cnm o anestezi bin baş ağrısı yapmamasi için ben hemen çıkınca 2 bardak icmistim
Papatyaa_ Angel_45 doğumdan bir hafta sonra dikişleri aldırırken de aynısını deri ama baş ağrım hiç olmadı sadece spinal iğne vurulan yer ağrıyor sırtım o da fena ağrıyor 😔