Selin648 Kızlar uçak seyahatinde mama içen bebekler de yanımıza termos sıcak su falan koyabiliyor muyuz yada mamayı yapıp mı biniyoruz nasıl oluyor kızlar aklım karma karışık
aLmisMomSs Selin648 canım 1 ay önce yolculuk yaptım uçakla. Maalesef mamayı almıyorlar. toz alıp kendin yapabiliyorsun ben biberona koymuştum ne kadar yapacaksam yanıma da suyunu alıp o şekilde yaptım.
VERA19 Selin648 Ben toz mamayı kutusuyla bebeğimin çantasına koyuyorum,mama yapacağım zamanlar hosteslerden su isteyip mamayı öyle yapıyorum,hiçbir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar.Çok ilgileniyorlar sağolsunlar🐞
Cihan Selin648 mamayı yanınıza alıyorsunuz hosteslerden su istiyorsunuz pandemiden önce 100 ml su alabiliyordun yanına ama işte oluyor mu hala bilmiyorum şeyde yapabilirsin yanına bir boş termos tarzı sorun yaratmayacak bir şey al havaalanının içinde ki cafeden sıcak su ise havaalanının içinde istediğini alıp uçağa bineviliyorsun en azından
Selin648 aLmisMomSs termosta su koyabilir miyim ki yanıma ? Kalkışta ve inişte bebeğimi beslemem lazım da
Selin648 VERA19 kalkışta ve inişte bebeğinizi besleyin diyorlarda o yüzden merak ettim ilk kez bebekle seyahat edicem hiç birşey bilmiyorum 😞