Dilanacr evet ne yazıkki küvözde kalan bebeklerin ilk etapta meme emmesi durumu olmuyor, hem emme refleksi daha gelişemediği için hem de bazen sonda bazen de biberonla bekledikleri için.. Biz de 47 günlük olduk hala meme+biberon gidiyoruz. Ana besinini emerek almıyor, yeteri kadar çekmiyor çünkü hala. Yine de 5 dk bile olsa emziriyorum mutlaka