yellowmom8 Bugün başladık bez şuan hiç takmiyorum ve kızım on dakka içinde 3 defa çiş yapıyor usuttumu diye dusunuyorum evde pijama kalmadı yoksa normalmi önceden bez taktigimiz için ne kadar cis yaptigini farkedemiyordum