Merhaba kizlar 30 haziranda dogum yaptim. 7 ağustosta adetim geldi 15 gun sürdü. Bugun spiral taktırmak icin doktora gittim kistin var dedi dogum kontrol önerdi istemedim spiral taktirdim. Bugunde ayin 7si adet olmam gerekirdi. Sabahtan gelmedi eve geldim spirali taktirdiktan sonra kanamam başlıyor gibi pembe geliyor . Sorum şu daha once spiral 2 kez taktirdim ama kanamam olmadi takılan gun . Adetim gelmiş olabilir mi ? Spiral sonrasi kanama yaşayan var mı? Birde adetle bir kist atılır mı? Doktor önemli bisey degil belki kendi kendine de geçebilir demişti. Icime kurt düştü yaşayan var mi