Ylz34 Merhaba benim oğlum da 27 nisan doğumlu, gece uykularında hiç problem yaşamadık şimdiye kadar ama bu aralar uykuya direniyor, sinirleniyor, gece 1 i buluyor bazen uyuması ve saat başı kalkıyor, atak haftasındayız ve 35 gün süren bir atak :( sabretmekten, bebişimizi anlamaya çalışmaktan başka çaremiz yok, biz sakin kalalım ki onlara da daha fazla stres yaşatmayalım..