Kumsal-1034 Merhaba kızlar kızım 4 ay 14 günlük çok şükür gazlı bir bebek değil bende gaz yapan yiyecekleri tüketmemeye çalışıyorum gaz sorunumuz olmadığı için bazı şeyleri yemeğe başlasam mı yada ne zaman başlanmalı
iki_prens_annesi_ Kumsal-1034 başlayın kendi cikarir artik benim oglum cok gazliydi ben 4 ayinda yavas yavas basladim baktim cok etkilemiyo kendi gazini cikariyo zorlanmiyo bende eskisi gibi yiyip iciyorum artik 5 ay 6 gunluk suan