Merhaba anneler. Bazılarınız biliyorsunuz oğlum 1 yaşında fizyolojik reflü ve yutma güçlüğü sebebiyle blender veriyordum. katiya geçmek için cesaret edemiyordum. Pars 8500kg. Bir doktor kilosunun az olmasını blendera bağlayınca katiya başladık. İlk gün sulu köfte verdim ogurerek iki tane yedi çatalla ezdim tabi. Yanında kefir. akşam da aynı şekilde zor yedirdim. Ertesi gün yağda yumurta verdim yanında ıhlamurla. Çok güzel yedi şaşırdım. Öğlen de pilav ve köfte verdim onu çok az yedi ben de ısrar etmedim. Şimdi çorba verseydim bir dolu kase yedirirdim. Porsiyon miktarı çok azaldı. Kilo kaybı yaşar mı diye korkuyorum… porsiyonun azalmasi normal mi? Kiloyu desteklemek için ne yapabilirim? Gece muhallebisi hariç tüm öğünleri katiyla değiştirdim rahat geçmek için. Korktuğum gibi olmadı çok şükür…