Papatyaa_ Merhaba anneler bugün bebeğimin altını değiştirirken vajinasından beyaz sümüksü bi akıntı gelmiş geminde baya bi gelmiş. Panik oldum bi an normal mi bu durum ? Bebeğim
EJDERYAA Papatyaa_ 👀 benim kızımın vajinası yapışıktı doktorum farketmişti orayı açmadan önce beyaz sümüksü bişey gördünmü demişti acaba sizde demi öyle bişey var enfeksiyon falan olabilir
elizabeth Papatyaa_ doğum yaptığım zaman ebe hemşire demişti beyaz akıntı olabilir normal diye. Bende bi kere gördüm bi daha olmadı
drn5410 Papatyaa_ akıntı normal diye biliyorum canım hatta göğüslerinde süt bile olabilir azda olsa annenin hormonlarından geçiyormuş zamanla düzelir inşallah ☺️
Babies Papatyaa_ aynisi benim miniktede oldu canim normal bi durummus genelde kiz bebeklerde olabiliyormus
Deletedmom418 Papatyaa_ kız bebeklerde olabilşyormuş telaş etme. Kan geldiği bile oluyormış. Benim kzımda da akıntı vardı dr a sordum olabilir dedi kendiliğinden geçicek ve geçti
Alyaberenim Bende de var 3 aylik çoğu kez rastladim pandemi için hastaneye de goturmedik kaynanamda normal dedi ne zaman bezini açsam görüyorum o akintiyi 3 aydir devam ediyor acaba normal.mi kizlar
Mlk33 Alyaberenim aaa canım bi doktora danış istersen bayada olmuş ilk dogdugu günlerde gelmesi normal diye biliyordum ben ama yinede en dogru sunu doktor bilir
Uerdem Alyaberenim baya olmuş post açılalı. Bebeğim 3 aylik son 2 gündür akıntı görüyorum doktora gittiniz mi acb bu akıntı için normal miymis?
Deletedmom348 Papatyaa_ Benim kızımda olmuştu fotosunu çektim doktor kontrolümüzde sordum. Gayet normal dedi. Anne karnında anneden geçer dedi. Temizleme falan yapmayın demişti
Balkzm_0604 Papatyaa_ benim kızım ilk doğduğu sıralarda geliyor du Sonradan gelmemeye başladı sebebini bilmiyorum endişe etme doktora gösterirsm