Kzimveben
Kızım 3.5 aylık yastıkla yatıyor çok yüksek değil normal yatiriyorum önceden sola doğru yastıksiz yatıyordu kafasının sağ tarafında çıkıntı var hâlâ sola doğru yatmak istiyor sağa dönderdikce siz nasıl yatırıyoruz bebislerinizi?
Gokceee
İlk 2 ay yan yatrdım yan yatrma yastgıyla . Sonra hep sırt üstü yastıksz şekilde
Ercanekininannesi
Benimkide 3,5 aylık sırtüstü yastıksız yatırıyorum. Gece kendisi bazen yan dönüyo sonra düzeliyor