Tarana zatenn bugün böyle bi olaya tanıklık ettiğim için çok tedirgin oldum. Arkadasıma gitmiştim kızı 8 aylık ve tv karşısında püre yediriyodu ama kız gözünü kırpmadan tv izliyo ve yemek bitti annesi sesleniyo biz sesleniyoruz asla tepki vermeyi bırakın gözünü bile kırpmıyo ayırmadan izliyo. Onu görünce gerekirse uyurken bile açmam dedim yani umarım hiç alışmazlar hiçbir anne öocuğunun kötülüğünü istemez çünkü