Hasret06 Merhaba arkadaşlar bebeğim şuan 3,5 aylık 6 aylık olduğu zaman kışa denk geliyor bende yaz meyvelerini alıp buzlukta saklamak istiyorum kışın alınan yazın alınan gibi olmuyor diye fikir verecek olan var mı aranızda buzlukta nasıl saklıyorsunuz ?
Zask Hasret06 Bezelye, barbunya koydum. Çilek ve Angelina Erik koydum. Yıkadım kuruladım kağıt çorba tabaklarına koydum. Donsurmacılarda olan şeffaf plastik kaplar satılıyor milyon uçlarda. Onlardan alıp koyabilirsiniz bence. Kolay gelsin.
dertlikerkenez Hasret06 merhaba, doktorum şeftali kayısı ve armudu kendi suyunda hafif haşlayarak buzluga atabileceğimi söyledi. Benim bildiğim meyveler buzluga çiğ atıldığında buzu çözüldüğünde kararıyor ve sulanıyor. Şeftali ve armudu soyarak doğradım ve 20 dakika kadar hiç su eklemeden haşladım. Kayısıyı ise soymadan 20 dakika kadar haşladım ve çekirdeği ile kabuğu temizlensin diye süzgeçten geçirdim. 250 ve 125 ml lik şeffaf tek kullanımlık kablara koyarak buzluga attım. Tek porsiyonluk olmuş oldular.
Cigdem20 Kayısı ve şeftali koydum derindondurucuya.kayısıyı yıkayıp çekirdeklerini alıp poşetledim.şeftaliyi ise yıkayıp kabuğunu soyup doğradım poşetledim.deneme amaçlı ilk defa incirde koydum dolaba sütle birlikte ezip yediririm diye onun garantisini veremiycem ama 😊
Bsrsn Benim oğlumda kışa denk geliyor 🤗 şeftali böğürtlen koydum . Erik kabak gibi şeyleri koymayı düşünüyorum
Hasret06 Ezgi63 doktor yazısı okudum dün kilitli poşetlere koymak en sağlıklısıymış hava almaması gerekiyormuş hiç bir şekilde bende süt sağarım diye süt saklama poşeti almıştım ama sütüm olmadığı için kalmıştı öyle duruyordu bende süt saklama poşetlerine koydum hem kilitli hemde hava almıyor 👍👍
hndngndz Ben de şeftali 🍑 ve armut 🍐 rendeleyip poşetledim ayrı ayrı. Armut biraz karardı şeftali iyi gibi