paputmoms Omerinannesi342 yapmadı canım 1 ay aşısı çok ağır olmuyormuş hemşiremiz söyledi 2 ay aşısı biraz sıkıntılı sadece
cankuzularim Omerinannesi342 gece hep kontrol ettim ama yine de kontrol altında olun gece yapabilir belki