Bebeğim 1aylık acıktıgı için emdirmeye çalışıyorum ama emmiyor dün geceden beri ..bgn sağlık ocagına götürdüm meme tiksinmesi oluyormuş bebeklerde artk emmiycekmi ya kaşıkla içiriyorum..emdirmek için kucagıma alıyorum kendini ittiriyor emmemek için ya neden böyle olur ki sizinde başınıza geldimi kızlar