ezehraa [url=https://hizliresim.com/Nubr4i][img]https://i.hizliresim.com/Nubr4i.jpg[/img][/url] Kızımda böyle şeyler çıktı bugün 3 yerinde var alerji mi sizce?
Deletedmom_36 ezehraa sinek isirmis olabilirmi benim kizimi sinek isirdi ayni bu sekilde birkac yerinden
ezehraa Dilekoyku Deletedmom_36 Tosbigim Sinek ısırığı böyle mi oluyor ya evde de hiç sinek yok aslında ama dün mü ısırdı acaba dışardaydık hep. Hastaneye falan gerek yok heralde demi geçer kendi
YigitEnsar17 Alerji bu şekilde olmuyor canım bir şey ısırmış. Benim oğlu alerjik süt ve yumurta. Geçen yüzünü 3 yerden birşey ısırdı kabardı kızardı aynı böyle oldu aşerji ile alakalı değil stilex veya fenistil varsa sür
ezehraa YigitEnsar17 yeni gördüm yorumunuzu teşekkür ederim ama geçti çok şükür küçük bi kızarık kaldı geçer inşallah o da. Alerji diye korktum ya ama her yerinde çıkmadı bişey ısırmıştır dedi aile hekimi de