sedagokhan1903 uykuya artık daha sıkıntılı ve çok daha sık uyanmaya başladı.
Etrafa çok ilgili sanki evimizi ilk defa görmüş gibi her yeri inceliyor ve devamlı oyun istiyor. Ce eee lere gülücükler saçıyor.
Emzirmek daha zorlaştı kesinlikle. Ama omunla büyümek bir Harika ❤️🙏