Merhabalar 2 hafta önce doğum yaptım bebeğim bir hafta hastanede yattı. 4 günde 200 gram kaybetmiş. Hastanede geri kilo aldı. Hastanede mama verdikleri için biberona alışmış, memede emiyor ama biberonu emdiği gibi değil. En fazla on dakka emince uyuyor uyandıramak çok zor.Uyurken bile memede kalmak istiyo 40 dk emzirdim hıçkırık tuttu hatta doydumu acaba mama alacak mı diye mama verdim 50 ml mamayıda içti. sütüm yetiyo mu anlamıyorum nasıl anlıycam yardım eder misiniz doymuyo diye korkuyorum