Yarın 4 aylık aşımız var biz önce çocuk doktoruna gidip sonra aile sağlığı merkezinde aşılarımızı yaptırıyoruz ama pandemi yüzünden bu ay hastaneye gitmesek mi dedik aile sağlık merkezine gidip aşımızı yaptırıp dönelim dedik ama 4.ayda tahlil yapılıp Demir ilacına başlanıyor dedi bazı arkadaşlarım. Sizlerde de öyle mi oldu? Doktora gitmeli miyiz?