NaimeYilmaz Kbrrrrr 25 ay önce. Çok çabuk toparlandım ben. Küçük bir kesim var. Tabii sezaryen ile alakalı arada kaşıdığımda falan sızlama oluyor. Ameliyat genel olarak öyle bir şey sanırım. ☺️