yavrusununannesii Bugün hemşire 1 ayda 300gr almış dedi yoğurt ve meyve suyu ver dedi ben mama veiryrm sadece aklım takıldı verilir mi bu ayda 6.ayda ek gıda olmuyor mu
yigitalpinannesiii yavrusununannesii ben verdim her anne bebeğini düşünür sen bebeğinin hazır hissettiğini düşünüyorsan ver mesela Bizimki sofrayı oturduğunda ağzına oynatıyordu işte yemeklere odaklanıyor du istediğini belli eden hareketler ediyor O da şöyle zaten versem bile doyumluk veremezsin Tadımlık vereceksin bir çay kaşığı veya yarım çay kaşığı kadar