Merall Arkadaşlar kabızlık sıkıntı varmı bebeklerinizde benim kızım 3aylık duphalac şurupta veriyorum ama tık yok 5kere fitil yaptık artık yapmakta istemiyorum ☹️
melissaserkan Merall canım poposuna zeytin yagla makat kısmı üfele sonra zeytin yagını ateş ölçerin demir olan kirmina biraz sür poposuna koy rahat çikartir korkma na gerek yok hastane gitsen onlarda fitil koyar
Mervekaraalp Merall canım anne sütü alıyorsa 14 güne kadar normal. Benim bebeğim 4-5 gümden bir yapıyor hep ben müdahale etmiyorum. Sen de fitil zeytinyağı falan kullanma 10 gün olmadan
melissaserkan Merall ateş ölçer varya kol altina koydugumuz ateş ölçeriz üstüne zeytin yagı sür poposunun içine hafifce sok kabiz oldugu için zorlar zolamasi iyi deyil yırtılır dedigimi uygula cnm ben öyle yaptim
Esilos Merall saf zeytin yavi icir bi cay kasigi etkisini gorursun ve emziriyosan kayisi ye sutten bebege geciyo ne var be yok cikariyo