Kızım 7 ay 20 günlük. Bu aralar üst dişleri çıktığından dolayı fena meme reddi yaşadık. Sütüm çok çok azaldı , 10 cc anca çıktı sağımda. Gece 1 kez emerse emiyor , onun dışında hep mama. Bestlak, bol su , komposto, helva denediğim şeyler. Sizce çoğalır mı ?