ruzgarvedenizmoms Merhabalar herkese benim 2 aylık kızım sadece yüz üstü yatıyor.Korkuyorum nefessiz kalacak diye.Sırt üstü ya da yan yatırdığımda kıyamet kopuyor ama yüz üstü yatırdığımda hemen uykuya dalıyor.Ne yapmam lazım sırt üstü veya yan yatırmak için acaba?
Serap11 ruzgarvedenizmoms Benim oğlum doğduğundan beri yüzüstü yatıyor. İlk başlarda hep takip ettim. Kafasını rahat kaldırıp sağa sola çevirebiliyordu. Sonra sonra rahat bıraktım kendilerini kurtarıyorlar zaten. Siz de bir gözlemleyin. En çok o pozisyonda rahat ediyorlar anne karnında gibi hissediyorlarmış. Dönmeyi öğrenince istediği pozisyonda yatıyorlar zaten. :)