Hepinize selamlar güzel anneler, oğlum 20 aylık son zamanlarda pişik oluşmaya başladı.
Kantoran yağı kullanıyorum ama çok hareketli olduğu için pek süremiyorum. Musteladsn memnun kalmadım. Sudocrem ise son zamanlarda yetersiz olmaya başladı
Neler önerirsiniz bana acaba