Gulap-1234 Banada fikir verirmisiniz ek gıdaya yavaştan Tadımlık başlamak istiyorum ne yaptığınızı yazabilirmisiniz Akşam sabah öğlen ne ler verdiğinizi??
Duygusm Gulap-1234 Günde iki kez, hepsinden 3’er gün veriyorum. Doktorumuzun yönlendirmesiyle. Önce yoğurt verdim, sonra kabak. Havuç, patates, semizotu, elma, muz diye devam edeceğim.
Melikeaknnn Duygusm 5 ayliksiniz doktorunuz heosini denettirdimi yani. Valla bizde 5 ayligiz ama doktorum 6 aydan once kesinlikle baslamiycaksin dedi onceligimiz sebze ve meyve pureleri dedi bi sure de tek ogun gidicez 6 ay olunca diye soyledi
Duygusm Melikeaknnn 5 ay 1 haftalıkken başladık. Şu an yedirme değil, tattırma şeklinde gidiyoruz, alerji kontrolü yapıyoruz. Yazdıklarımı sırası ile deneyeceğiz. 6 aylık olunca da öğün şeklinde vereceğiz. Doktorumuza güveniyorum.