Arkadaşlar, bebeğim artık gündüz uykularını kısalttı baya. Önceden sabah kalktıktan 1 2 saat sonra tekrar uyurdu. Öğleden sonra bir uyku daha yapardı ve bunlar 1.5 2 saat olurdu. Şimdi yatırıyorum 5 10 dk sonra kalkıyor. Uyku var ama yok yani hooop gözleri faltaşı gibi açıp kalkıyor. Gündüzleri uyuduğu zaman gece de daha rahat uyuyor. Sizin bebekler nasıl kaç saat uyuyorlar?