Kızlar bebeğim 21 günlük ve bugün sağlık ocağından aradılar topuk kanında guatir yüksek çıkmış. Yarın doktora gidip bildirmenizi istediler. Bebeğe kan tahlili yaptırsınlar eğer yine yüksek çıkarsa tedavisi yaparlar dedi zaten. Ama ben yine çok korkuyorum guatir nedir ?? Niçin oluşur?? Yüksek çıkmasının bu zararı var mı?? Bilenler lütfen yazsin. Internetten bata araştırdım ama bi türlü anlayamadım.