HamzasMomy canım ben arçelik gri kullanıyorum bosch gri kötü ama arçelik çok iyi aşırı yağlandığında kızartma vs yaptıktan sonra hafif bulaşık makinesi parlatıcısı damlatıp siliyorum yağdan kirden eser kalmıyor hem de parol parıl parlıyor 4 5 gün silmesen tozu görünmüyor.. Annem bosch siyah ablam da beko beyaz kullanıyor ikisi de benim ocağıma bayıldı ablam kiracı şu an ev sahibi kendi ankastre setini bıraktığı için ankastre almadı beyazı da denemiş oldum en güzeli seninki yarın bi gün burdan çıkarsam direk seninkinden alıcam dedi hatta sırf bu yüzden bulaşık çamaşır makinelerini ve bu dolabını gri aldı