Elif00 Tugce12 canım ben kullanacaktım doktorum izin vermedi çünkü dedi hiç bir ilaça güven yok emzirdiğin için
Minikannesi00 Tugce12 bana da sağlık ocağındaki ebe içebileceğin haplar var ama tavsiye etmem bebeğin çok küçük kondom kullanın dedi bende almadım o yüzden
bidunyamutluluk Tugce12 emzirirken cerazette kullandm ben 40 im çıkınca basladm smdi sağlık ocağının verdiğini kullaniyorm
Nesli0504 My_son bana da doktorum onu önerdi adet olunca başlarsın dedi falat doğum yapalı 4 ay oldu hala adet olmadım emziriyorum ilaca başlayamadan siz adet olup mu kullanamay başladınız ?
Nesli0504 bidunyamutluluk adet olup mu kullanmaay başladınız ? Doktorum bana adetle başlarsın dedi hala adet olmadım
My_son Nesli0504 bana 40 ciktiktan sonra kontrole gidince adet olunca basla adet olmazsan da 2 hafta sonra basla demisti ben oyle yaptim
Nesli0504 My_son bana onu söylemedi işte bende ne yapacağımı şaşırdım adet olmadım diye başlayamadım ilaca
Prens_annesi170620 Tugce12 emzirirken kullanılan doğum kontrol hapları var doktorum 3. Aydan itibaren kullanabilirsin dedi bana
Prens_annesi170620 Tugce12 yok canım benim bebeğim daha 2 ay 22 günlük benimde baslamama az kaldı kullanıcam ama inşallah