happy_sem doktora götürdük el ile muayene etti ve şuan boyutu küçük genelde çocuklarda olur dedi kontrol altında tutun büyürse ozaman müdahale gerekir dedi, bebeğinde bu durumu yaşayan var mı?
wafflee_42 happy_sem boynunda mi ? Bizim de kafada kulaklara yakın arka da var elimin altında kayıyor ama bende bilemedim
Yildizim happy_sem Benim oğlumda kulağının arka kısmında saçın başladığı yerde oynar bir beze var. Küçüklüğünden beridir var şimdi 20 aylık. Doktor büyümediği takdirde hiçbir sıkıntı yok demişti. Büyümedi de ve hemen hemen her bebekte olurmuş. O yüzden endişe etmeyin
Cancan123 happy_sem benim oğlumun ense kısmında vardı 2 yaşına kadar büyümediği sürece bu tür bezeler normaldir dedi 😌
wafflee_42 Miniksncp bizim 3 gün sonra 1 yaş aşısı var. Hemsireye baktiriym aile hekimine falan. Normal birşeyse kii sizlerde de varmış umarım kötü birşey değildir. Gitmem gerekirse öyle giderim.
happy_sem wafflee_42 inşallah önemli birşey değildir dedikleri gibi bebeklerimizi allah bize bağışlasın
demirboy happy_sem yine dr a sorun ama benim de bebeğimde vardı elime gelirdi şimdi 8 aylık elime gelmiyor. Dr a sormuştum bende lenf bezleri ile ilgili bir açıklama yapmıştı normal olduğunu söylemişti