VERA19 Ardenkus Bana da verilmişti,pek çok anneye veriliyor. Bir sıkıntı olsa verilmezdi hiç merak etmeyin🥰
Nesli0504 Ardenkus bana da bepanthol yazmışlardı 100 küsür lira eşim hemen gidip almış bilsem hiç aldırmazdım şahsen bende 40 ım çıkana kadar alındı zaten diye kullandım ama hiç gerek yok neticede ne kullanırsak kullanalım iz kalacak
eymenkerem Nesli0504 öyle düsünmeyin benim hiç izim kalmamıştı contractubex ile. Çizgi şeklinde çok cok dikkatli bakarsan ameliyat yeri belli olurdu. Contractubex iyi gelmişti bana.
Nesli0504 eymenkerem bilemiyorum belki benimki dikiş değil estetik yapıştırma zaten çok belli olmuyor ondan öyle düşünüyor da olabilirim
Minikannesi00 Ardenkus ben kullanıyorum canım, emzirdiğimizi bilerek veriyorlar .sakıncası olsa estetik uğruna bebeğimize zarar getirecek ilaçlar vereceklerini sanmam .
Sinif177 Ardenkus günde 2 kere masaj yaparak kullanılıyor. Sabah ve akşam sürmem söylendi. 30 gün sonra başladım sürmeye.