Masumkelebek 1. Ay aşısından sonra ertesi gün uçağa binicez bi sakıncası olurmu kızlar çok ağrı ateş yapıyormu??
biryavuzkusu Masumkelebek 1 ay aşısı ağrı ateş yapmıyormuş ama benim bebeğim 2 gün huyduzdu ateşi çıkmadı ama acı acı inledi canı yandığı için herale 🤷♀️
Mehmetmoms Benim bebegim 2 aylık olucak 1. Ay Aşısında çok az mızmızlandı ama ateşi felan olmadı bi sıkıntı yasamadık