Ayseyucel33 Şuan 22 aylık olan oğluma hamileyken hazır şeyler/yiyecek içecek ba ne varsa içmedim,çok dikkat ettim.Temmuz ağustos sıcağında evde yatmalı geçen gebeliğim boyunca ayağımdan çorap eksik etmedim.Ekim sonunda doğmuştu.
Bi nefes rezene, diğer nefes kimyon tükettim.Maden suyu dahil ilk 8 ay korkumdan tadı nasıldı unuttum gitti 🤷🏻♀️
Sonuç: 7/24 Gazlıydı + kolikti ilk 6 ay feleğim şaştı. 15günlükten sonra 3 güne bir acile gittik.O kadar tecrübeli olan ananem,annem,kayınvalidem,teyzemler vs herkes şoktaydı çocuk ölüyor sanmışlardı çoğu ağlamasında.
Ne masajlar,evde küvetinde suda yüzdürmeler,kucakta tamtam dansları anlatılmaz yaşanır.
Kimse ne üşüttün diyebildi ne bir şey.Yok çocuk gazlıydı. En son bağırsaklarına bile bakıldı, çocuk doktorları da bıktı bende ve hep bir ağızdan dediler ki “memende petrol boru hattı yok.Bebeklerin bağırsakları doğduktan sonra en erken 3. Ayda, en geç 12. Ayda gelişmiş olur.Gazı,ishali,kabızlığı olur.”
Bilinen normal eczanede satılan damlalar prebiyotikler de fayda etmedi. Bi nebze fayda eden de 3,5 aylıkken keşfettiğim mommy bliss gripe water isimli damla idi.
Yediğinize filan tabi dikkat edin,masajlar hareketler yaptırın ama sonu zaman ve sabır valla.