Arkadaşlar lansinoh tekli elekltrikli kullanıyorum iki aydır çok memnundum ama iki üç gündür çekim gücü mü azaldı artık ne olduysa 40cc sor çıkıyor gerisini ben elimle sağıyorum baya bi çıkıyor 😔 elle sağım yapmak çok yorucu ve uzun sürüyor tamda boşaltmıyorum zaten mastit şuan sol göğsüm 😔 sizin kullandığınız makineler nasıl bana önerebilirsiniz bi ürün var mı ?