Kizlar meraba..
Kizim 27 günlük dogdugu gunden beri anne sütü aliyo kaka düzeni de olmasi gerektigi gibi yani ilk kakasinin rengi sonra zaten sarı oldu her emmeden sonra yapardi. Bazen cok bazen az sekikde.
Son 1 hatadir bi kere 1 gun gecikti sonra gece toplu bi sekilde baya 2-3 bez koydum yapti yani doldurdu.2. Gun normale döndü gun boyu belli saatlerde 3-4 defa yapti.
Sonra dün yine hic yapmadi bugun patladi iste yine ben temzleyip bez koydum 2 dk sonra onuda pisletti falan.
Ama boyle su gibi yapti biraz pütürlu ama yine baya su gibi 😒😒
Tabi bu kaka yapmama asamasinda gayet guzel cisli bezlerimiz oldu.
Kakasi gecikenler sizinde bebisleriniz bu sekilde mi yapiyoo?? 😏😏