Kızlar merhaba bir kızım var 21 günlük olduk 1 haftadır bebeğimin memesinde bilye gibi birşey olduğunu farkettim ama dışarıdan bir farklılık kızarıklık felan yok takip ediyorum, anne sütünden diyorlar emin değilim hastaneye de götürmek istemiyorum corona mevzusundan dolayı küçük biryerde yaşıyorum 1 aylık kontrolünde soracağım başına böyle birşey gelen var mı ya da bilgisi olan 😌