Kızlar bebeğim eve gelelı 2 ay 20 gun doğalı4 ay25 gun oldu.gozumuzde rop vardı.hep üzüldm.cnku o muayene cok kotu benim için dayanamıyordum.gecen hafta tamamen geçtiğini öğrendık cok sukur.ilerlemedi hamd olsun kı.sizin basınıza geldımı? En son muayenede kızım kollarını tuttm.ılk kez okadar yakından gordm doktorun ne yaptgını.okadar zor tuttum kı ağlamamk ıcn kendımı sesım titredi.kızımn başını tutan hemsıre gozumjn ıcıne baktı.🥺 kızımjn gozu açık kalsın dıye metal bısey yerleştirdi goz kapaklarına.elindeki metal cıbığı gozunun arkasına kadar soktu.kızım öyle ağladı ki.benim içim patçalandı.sanki olan bana oluyor gibi.gerçkten annelık cok zor.kızıma bısey olsa canımdan can gıdıyor.ama sağlık soz konusu tabiki.🤷🏼♀️🥺