Ftm124 korkmayın Allah büyük. Yaşı uygun olduğu zaman bol bol ceviz yedirin ve balık yağı verin. Nöroloji doktorumuz öyle demişti. İlk 3 aylıkken gittiğimiz doktor bize belki geç yürür, belki geç konuşur, Belki de hiç bi sorunu olmaz herşeyi ayına göre yapar zaman gösterir demişti. Sonra 15 aylıkken başka bi doktora gittik gelişimini etkileyecek bi sıkıntı yok dedi. Ama biz hep bi korkuyla büyüttük kızımı. 6 aylık oldu ne zaman emekler acaba. Yaşına girdi neden yürümüyor dedik. Şunu yapıyor acaba normal mi. Bunu yapamıyor acaba normal mi diye diye hep bi korku vardı. Siz öyle yapmayın zamana bırakın. Büyütmenin tadını çıkarın. Allahım çok büyük. Sizinde bebeğiniz gayet normal olacak Allah’ın izniyle