Gudigudi Merhaba anneler. Tecrubelerinize ihtiyacim var. 17 gunluk erkek bebegim var. Son zamanlarda asiri derecede huysuz. Agliyor surekli. Karni tok alti kuru olmasina ragmen agliyor ve uykuya dalamiyor. Memede bile birakip agliyor zaman zaman. Uyutana kadar pert oluyoruz annemle. Bugun de altini actigimizda yumurtaliklari sünmüs gibiydi. Bir de uyurken kaba kaba soluk aliyor. Oyle olunca endiselendim. Yarim fitil yaptik guzel uyudu ama sonra yine ayni.. ne yapmaliyim sizce? Ayni durumu yasayan var mi? Duzelmezse doktora gidecegim. Ama oncesinde tecrubelerinize ihtiyacim var.
Balannesi Gudigudi Bu günlerde gaz sorunu başlıyor maalesef çıkarsa da içeride gaz olunca bu şikayetler oluyor. Testislerini kontrol ettirin belki hareketlidir. Yumurtalar asagı yukarı yer değiştirebiliyor
Efem Gudigudi bizde 16 günlüğüz dünden beri aynı şeyleri bizde yaşıyoruz toplam 2-3 saat uyudu onun dışında sadece memede susuyor yoksa çığlık çığlığa ağlıyor :( bende korkuyorum hasta mı diye
Omurbuglem Gudigudi cnm burnu tıkalı olablir yada gazı bnmde 1 aylık kızım ama gaz dedigin sadece gegirmesi olmuyor aynı zamanda osurmasıda gerekio bnmkide gegirio ama osuramadgı zaman sabahlıorz ve hep aglıo meme veriorm susuo memeyi bırakıp yine aglıo osuruo susuo cocuk
uleErenTozkoparan NurR benide haberdar et arkadaşım bende aynı durumdayım hani açtığın postta konuşmuştuk benim randevum salı günü ama içim içimi yiyor beynim patlayacak ağrıdan nefes almada zorlanıyomu senin bebiş uyuyabiliyormu rahatça
NurR uleErenTozkoparan tamam canım ederim Benimki de uyuyamıyo zorlanıyor sinirlenip uyanıyo serum fizyolojikle temizliyorum ama rahatlamıyor hiç
uleErenTozkoparan NurR ya ne kadar zormuş inşaAllah ciğerlere inmemiştir ya benim ya klimadan yada abisi hastaydı ondan bulaştı kafamı duvarlara vurasım geliyo kendimi çok kötü hissediyorum insana zaten bu dönemde herşey üstüne üstüne geliyomuş gibi oluyo çocuklar da hasta olunca hepten düşüyo insan
Gudigudi [bilinmeyen] fitili doktor vermisti cok huzursuzluk yaparsa yarim yapin demisti ondan yaptik canim
NurR uleErenTozkoparan canım bugün gittim bi sıkıntı yok çok şükür serum fizyolojik kullan ama çok çekme burnunu tahriş olur ince giydir isilik olmasın dedi sadece
mosimosi Gudigudi burnu tıkalı olabilir, serum fizyolojik damlatıp hapşırmasını bekleyin. Ellerini ince bir örtüyle sarıyorum, kundak yapıyorum yani. Sallayıp uyanmasın diye. Benimki sürekli elleriyle kendini uyandırıyordu, şimdi mışıl mışıl uyuyor.
mosimosi Sleeptot diye bir program var. Oradaki sesler bebeği çok sakinleştiriyor. Bence deneyin. Baby sleep programı da güzel.
uleErenTozkoparan NurR bnde bugün gittim canım aynı şekilde bizede öyle dedi fazla giydirme dedi burnu tıkalı dedi sadece