Gizemta tanımamak değil de uzun süre görmeyince çekimserlik yaşamış olabilir mi acaba. Benim kızım da 26 aylık. Yabancı birilerini gördüğünde aşırı tepki veriyor kıyamet kopuyor tabiri caizse, ağlamaya başlıyor bana sarılıyor omzuma yatıyor ve asla kalkmıyor.
Babannesi ve amcalarıyla sık sık görüşüyoruz ama iki üç günden fazla görmediyse yine brnim kucağıma atlıyor ve biraz zaman geçince alışıyor.