Kızlar 19 aylık kızımın bir süredir sol kolu ve sol bacağında döküntüler var. Doktora götürdüm kesinlikle isilik dedi. Krem verdi hergün zaten duş aldırıyorum. Hatta bazen günde 2 kere. Sürekli zıbınla duruyor. Gece bile üzerini örtmüyorum. Ama geçmedi. Alerji olsa bütün vücudunda olur diyor doktor. Artık bir Cildiye uzmanına götürmeyi düşünüyorum ama malum artık özeller bile covid alıyor. Bi döküntü için daha kötü bir ortama girmek ne kadar mantıklı diyorum. Bugünde koltuk altı kızarmış. Delircem napabilirim acaba neden oluyor basına gelen var mı ?