Sevdasoylu benim ilk çocuğum da 23 aylıkken bırakmıştı ilk hafta zor oluyor ama sonrası daha kolay
hamile olduğum için bıraktırmıştım yoksa düşünmezdim belki ona o zaman bıraktırmayı İyi ki denemişim demiştim yoksa bırakması daha zor olurdu kızım da 21 aylık olcak yakında ama abisiyle arası çok yok ondan dolayı biliyor sinyalleri de alıyorum ben o yüzden denemek istiyorum mesela yaparken eğilip yapıyor çiş vs geldiğinde anlıyor söylüyor bizimki yaptıktan sonra söylüyor ama olsun🙈 sizin ilk çocuk mu piştikte zor Allah yardım etsin inş bırakır