Fts35izmir Merhaba arkadaşlar.25 gunluk bebeğim var.emziriyorum ama sutum yetersiz mama da vermek zorunda kalıyorum.kilo kaybi olmustu.tekrar ayni seyi yasayacağım diye korkuyorum zaten acliktan cok ağlıyor mama vermeyince.mamaya alışıp memeyi hic emmeyecek diye korkuyorum.sutumun artması icin ne yapabilirim
Meriwa Fts35izmir emzirdikçe artar sütünüz canm 12 günlüğüm 3-4 gün hast yattık kilo kaybından sarılıkdan dolayı doktor bize de mama vermemizi önerdi sonra kesti vermediğim gün biraz huysuzluk oldu ama 2 saatde bir değilde saat başı emzirdim artık toparladık biz cnm
Leylaaa93 Mamaya alışma diye bir şey tam olarak yok. Mamayı nasıl verdiğiniz önemli eğer biberonla veriyorsanız malesef alışıyorlar memeyi almıyorlar, kaşık biberon tavsiye ediyorum sonradan memeye dönmek çok zor. Süt arttırmak bol emzirme bol sağımla oluyor.