Selin39 inanın sizin dışınızda tek bir yerden duymadım bunu, sizin de zaten başka bir yerden duyduğunuzu da düşünmüyorum. Çırpındığını düşünmeye devam edin, çünkü ben de sizin iddianızı bir şekilde diretmeye devam ettinizi düşünüyorum… Ek gıdaya başlayan bebekler için uzmanlarla yapılan birçok program izledim, en basiti yemeğine konacak salçayı bile yazın yapıp buzluğa atın diyorlardı. Yani bizim kendimiz için yaptığımız mevsimindeki hazırlıklar gibi bir şey bu da. Erzurum’da yaşıyorum, tarım sadece patates üzerine, kışın dışardan gelen ne varsa buzhane tarzı ve kötü. Sizin mantığınızla bebeğime sadece patates vermem gerekiyor o halde… Neyse, sizin dışınızda ‘bas bas bağıran’ bir kimse ya da ‘uzman’ görmedim. Size çıkıştığım falan da yok ayrıca, insan gibi hangi uzmanlar diye sordum. Belirtmediniz mesleğinizi ama en azından bir sağlık çalışanı olduğunuz malum, ciddi bir üslup sıkıntısı yaşadığınız belli.