Dün post açmıştım çok sık uyanıyor diye geceleri. Sadece mamayla besleniyoruz. Bi tanıdığım aru mamanın falan gece için olanı varmış versen tok tutar dedi. 4 ay 10 günlük pirinç ununa çok karşı olan var bende normlde yedrmem ama sadece geceleri bir kez versem bi sorun olurmu acaba aslinda cok veren var goruyorum ama korkuyrmda verme diyende cok diye. Sadece bir kez verenler falan var mı bilgi almak istyrm.