Anneler merhaba bebegim 6 ay 5 gunluk dun gece 03:00 dan beri 5 kez ishal seklinde kaka yapti sabah doktoruna yazdik 3 defa yapinca kanli veya balgamli değilse korkma dedi ilac adi söyledi. Uzerine 2 kez daha yaptı
sonuncu cok az balgamliydi. Atesi 37 37.5 arasi degisiyor. Dis cikarma belirtileri vardi ama daha cikarmadi bebegi boyle dis cikaran var mi (Kusma vs yok)