Sinem1988
Merhaba hatunlar 4 bucuk aylik oglusum var ilk iki ay bisey yoktu ama sonra nolduysa akiyor resmen dus almak sacima dokunmak istemiyorm topar topar gi diyor kel mi kalcaz ne :)))
Sevas
Kızlar benimde aynı. Ama normalmiş. Hamilelikte hızlanan hormonlar nedeniyle canlanan saçlar doğumdan sonra hormonların normale dönmesiyle saçlar 2 3 aydan sonra dökülmeye başlarmış. Süreç 3 ila 6 ay sürermiş ama dökülen saçların yenisi çıkıyormuş napalım bekliyeceğiz artık.
Begum
Benim de 4.aydan ber AŞIRI dökülüyor. Ama size tavsiyem hiç canınızı sıkmayın bu kadar dökülmeye kel kalırım diyorsunuz ama öyle olmuyormuş 1 seneye geçiyormuş. Siz evde isterseniz doğal yağlar ile haftada 1-2 kere bakım yapın. 7.aydayız hala dökülmem var ama kafaya takmıyorum sadece evin heryeri saç oldugu icin sacım acık duramıyorum🤦🏻♀️